Realizowane cele
SOL24 pozwala w sposób znaczny podnieść poziom jakości świadczonych usług serwisowych, zwiększa skuteczność procesów zarządczych w firmie oraz usprawnia współpracę pomiędzy współpracującymi przedsiębiorstwami poprzez dokonanie integracji systemów oraz automatyki wymiany informacji.
Wyżej wymienione założenia zostaną osiągnięte poprzez dostarczenie następujących funkcjonalności procesów:
- wymiana informacji o zdarzeniach podlegających usługom serwisowym pomiędzy firmami poprzez Internet,
- ewidencje sprzętu i urządzeń podlegających usługom serwisowym,
- ewidencja oprogramowania będącego przedmiotem umów serwisowych,
- ujednolicenie, scentralizowanie i udostępnienie dokumentacji obiektów będących przedmiotem opieki serwisowej,
- udostępnienie możliwości rejestracji zgłoszeń,
- rejestracja dokumentacji awarii: zdjęć, opisów, filmów,
- dostarczanie serwisantom informacji o konieczności podjęcia działań serwisowych w obsługiwanych firmach,
- dostarczenie informacji o konieczności dokonania przeglądów,
- prowadzenie historii zdarzeń awarii, uszkodzeń i modyfikacji,
- wystawianie elektronicznych faktur za usługi (EDI),
- automatyczna rejestracja błędów w systemach informatycznych użytkowanych przez firmy partnerskie a podlegających obsłudze serwisowej.
Projekt współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka