System Pulsar

Logistyka sprzedaży

Logistyka sprzedaży jest obszarem obejmującym całość działań, których podstawowym celem jest dostarczenie klientowi zamawianego towaru w czasie przez niego ustalonym. W uproszczeniu można nazwać ją działem odpowiadającym za zmaksymalizowanie zysków i ograniczenie do minimum kosztów.

Podstawowe funkcje Logistyka sprzedaży

  • Kontrakty i umowy
  • rejestracja kontraktów i umów
  • kontrakty eksportowe i krajowe
  • kontrakty jednorazowe i długoterminowe (wartościowe, asortymentowe)
  • kalkulacje materiałowe i kosztowe kontraktów
  • przechowywanie wielojęzycznych wzorców umów kontraktowych
  • tworzenie harmonogramów dostaw
  • tworzenie aneksów do kontraktów
  • generowanie zamówień i dyspozycji magazynowych, produkcyjnych i zaopatrzeniowych na podstawie kontraktów
  • wielojęzyczność kontraktów (wydruki w wielu językach)
  • wielowalutowość kontraktów
  • śledzenie stopnia realizacji kontraktów
  • generator raportów i zestawień

Ewidencja zamówień

  • rejestracja zamówień od klientów
  • generowanie harmonogramów dostaw
  • generowanie rezerwacji magazynowych
  • rejestracja zamówień z wykorzystaniem technologii internetowych
  • kalkulacja materiałowa zamówień
  • kalkulacja kosztowa zamówień
  • bilansowanie zamówień
  • zatwierdzanie zamówień – możliwość tworzenia ścieżek potwierdzania zamówień
  • generowanie dyspozycji magazynowych
  • generowanie dyspozycji produkcyjnych
  • generowanie dyspozycji zakupowych
  • przekazywanie danych do planów sprzedaży, planów produkcji, planów zaopatrzenia
  • potwierdzanie realizacji zamówień
  • przegląd zamówień
  • rezerwacje produktów, półproduktów, surowców
  • monitorowanie stopnia realizacji zamówień
  • monitorowanie poszczególnych faz realizacji zamówienia

Plany i budżety sprzedaży

  • tworzenie dowolnej ilości planów i budżetów sprzedaży dla dowolnych okresów planistycznych z uwzglednieniem struktury firmy (wydziały, oddziały), wymiarów płatnika (położenie geograficzne, hurt, detal)
  • tworzenie budżetów ilościowo-wartościowych
  • tworzenie planów i budżetów w oparciu o dane historyczne
  • możliwość klonowania planów
  • analiza planów pod kątem dowolnej kombinacji wymiarów
  • edycja ilościowo-wartościowa budżetów sprzedaży
  • wykresy "Z" - analiza wykonania planów budżetu sprzedaży
  • analiza porównawcza długookresowych planów budżetów z planami sprzedaży

 

 

Galeria